Akademia Restauratora - szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej restauracji.

Nasze szkolenia stanowią odpowiedź na wzrost zainteresowania restauratorów zdobywaniem specjalistycznej wiedzy niezbędnej do prowadzenia rentownego biznesu gastronomicznego
Do współpracy zaprosiliśmy najlepszych fachowców i praktyków na rynku, którzy dzielą się z uczestnikami szkoleń swoją unikatową wiedzą i doświadczeniem
Akademia Restauratora jest sekcją szkoleniową powołaną przy branżowym czasopiśmie „Restauracja”




już za
16
dni
2017-03-16
Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena szkolenia: 890 zł netto (+23% VAT)
  • Wynagradzanie i premiowanie personelu
  • Metody zapobiegania nadużyciom
  • Kiedy i komu opłaca się outsourcing
  • Gdzie szukać oszczędności
  • Sprawdzone metody negocjacji z dostawcami


już za
35
dni
2017-04-05
Lokalizacja: I dnia targów EuroGastro, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska, ul. Marsa 56 c
Cena szkolenia: 250 zł netto (+23% VAT)

Od mądrze i biznesowo zdefiniowanego produktu zależy „być albo nie być" restauracji. Jak zbudować menu, aby zostało zaakceptowane przez gości i jednocześnie by umożliwiło osiągnięcie takiej marży, która pokryje koszty i pozwoli osiągnąć zysk? Niezbędna jest do tego właściwa analiza i umiejętność interpretacji danych. Co sprzedajemy? W jakich cenach i po jakim koszcie? Dlaczego sprzedajemy wybranych dań więcej i innych mniej?

  • Metody ustalania cen dań
  • Mierzenie i analiza food cost i beverage cost
  • Marketing i strategia ceny i produktu


już za
71
dni
2017-05-11
Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena szkolenia: 890 zł netto (+23% VAT)

Szkolenie dzięki któremu podniesiesz swoje kompetencje z zakresu efektywnego zarządzania biznesem restauracyjnym. Poznasz metody rekrutacji, zarządzania i motywowania pracowników, delegowania i rozliczania zadań, czy organizacją czasu pracy i zadań managera restauracji.

1. Jak powinien wyglądać idealny dzień pracy managera restauracji

  •     ile czasu powinien on poświęcić na kontakt z klientami
  •     ile czasu powinien poświęcić na organizację pracy podległego zespołu (motywacja, szkolenia, zarządzanie, rekrutacja)
  •     ile czasu powinna mu zająć analiza prognoz sprzedaży i osiąganych wyników operacyjnych
  •     ile czasu powinien spędzić na kontroli w restauracji
  •     ile czasu powinny mu zająć sprawy administracyjne

Ponadto zostaną również omówione aspekty cyklicznych czynności w tygodniowym i miesięcznym układzie pracy.

2. Rekrutacja, motywowanie i zarządzanie personelem – czyli po co tak naprawdę jest manager w restauracji

3. Co robi manager jak nie zarządza? – Sprzedaje, sprzedaje i sprzedaje. A gdy to już wykona – kontroluje i optymalizuje koszty.



Zakończone szkolenia z aktualnego sezonu
2016-10-27
Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2016-04-26
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2016-04-06
Lokalizacja: I dnia targów EuroGastro w Warszawie, 6 kwietnia 2016 – Centrum Targowo Kongresowe MT Polska, ul. Marsa 56 c
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2015-11-19
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2015-09-15
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2015-03-25
Lokalizacja: Centrum Konferencyjne MT Polska, ul. Marsa 56 c
2014-12-04
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2014-10-30
Lokalizacja: Warszawa
2014-10-16
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa